Instagram: Oktober!


Hello!

Hier ben ik weer en vandaag laat ik al mijn foto's zien die ik gedurende maand oktober op mijn instagram heb geplaatst. Zelf heb ik geen iphone of  een andere smartphone met een instragram app maar gelukkig kan ik mijn boyfriends telefoon af en toe stelen om leuke foto's te plaatsen. Mij leek het leuk om 1 keer per maand al mijn foto's op de blog te plaatsen en deze maand laat ik de foto's van oktober zien en natuurlijk met toelichting.


1e boodschappen voor mn poepie's nieuw huisje!
Poepie lekker bezig met de kast!

@ Antwerpen
Shoppen @ Antwerpen geslaagd! Thankss poepie voor mn cadeau!
 
Trots op mijn leeg bordje. Mag ook eens een keer op instagram! @Vapi!

Uitzicht vanuit mijn poepie's huisje! <3


Mmmmmm.....

Bami a la mama recept! & het was heerlijk!

@ photoshoot!

Mademoiselle Moustache!

Hello

Zusje Macy op bezoek en saampjes pasta carbonara gemaakt!

Proost op John's new housee!



Mom and Dad @ Tj's quince!

Mijn Aladdin and me!

The birthdaygirl and me!


That's it! -x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten