Passport Please!



Heey heey,

18 December 2007 (als het goed is) ben ik ontsnapt uit de winterse hel van Nederland en heb ik 2 weken lang genoten op Curacao. In die tijd had ik geen paspoort en moest ik dus eentje maken. De pasfoto was verschrikkelijk  Tja, er zijn nu zoveel eisen aan een pasfoto, dat het echt een hele taak is om zo mooi mogelijk op de foto te komen. Look at the result:



Yep, ik probeerde nog stiekem een lach op de foto te krijgen (let niet op mijn dikke wallen). Met deze pasfoto op mijn paspoort moest ik de hele wereld rond. Op zich is het niet zo'n slechte foto, maar het kan altijd wat vrolijker. Toch? 
Nou, 5 jaar heb ik genoten van deze foto op m'n paspoort en gister was het dan de tijd om mijn nieuwe paspoort op te halen. Het ging btw heel moeilijk hoor. Ik had al eerder mijn paspoort aangevraagd maar er ging iets fout vanuit gemeente Den Haag, dus moest ik langer wachten. Als zij een fout maken is er niets aan de hand, maar O wee als wij een fout maken! 
Oke Back 2 the point. Ik heb gelukkig mijn nieuwe paspoort binnen, maar ik heb altijd gevonden dat een paspoort er zo saai uit ziet. Ik vind dat het allemaal wel leuker kan. &&& dat kan natuurlijk!
Ik ben op zoek gegaan naar leuke passport holders en ben van plan om eentje te halen.
Ben nog wel aan het twijfelen tussen welke ik moet kiezen. De prijzen variĆ«ren ook van €5,- tot €50,-.
De goedkoopste komt natuurlijk uit Korea en duurste is van Victoria Secret.
Dus.....mochten er mensen zijn die ook  vinden dat een paspoort mooier uit mag zien dan kunnen zijn via ebay leuke passport holders vinden.

Mijn top 3 passport holders:



VICTORIA SECRET (Je hebt verschillende soorten, maar ik vind het soooooo Sexyyy! )



Made in Korea (Deze vind ik super mooi! it's simple and cute! & natuurlijk neem ik die in HOTPINK)


Also Made in Korea (Deze zijn gewoon heel cute)

Zelf denk ik dat ik die 2e ga halen, maar die van Victoria secret is ook leuk en die andere is ook leuk. Hooooooow!! Het is zo moeilijk!!
Welke zou ik moeten nemen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten