Low budget Christmas Gifts for her!


Hellootjes,

De feestdagen komen eraan en dat betekent dus dat we veel geld moeten uitgeven. Ik heb een hele grote familie (3 zusjes, moeder, vader, vriend van mijn zusje en nicht) en een grote schoonfamilie (vriend, 2 zusjes, moeder, vader en vriend van zusje). && dat zijn dus veeeeeel cadeautjes en dat geld heb ik helaas niet.


Vorig jaar had ik minimaal €300 uitgegeven aan kerstcadeautjes en dat kan ik helaas dit jaar niet meer doen. Daarom heb ik een lijst gemaakt met leuke cadeautjes voor onder de 10 euro om iemand (meisje) cadeau te doen.

Bodyset (H&M) €4,95

Borstelset (Forever 21) €3,90


Make up tasje (Forever 21) €6,90

Nagellakset (H&M) €7,90

Colsjaal (H&M) €7,95

Handschoenen (H&M) €4,96

Badset (Kruidvat) €6,00

Badset (Kruidvat) €8,99

Manicureset (H&M) €4,95

Toilettas (H&M) €5,95

Giftcard t.w.v €10 (willekeurige winkel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten