Old School Games!

Hai hai,

Wii, Xbox, ps3 en de ninento ds zijn paar voorbeelden van game consoles. Zelf heb ik vroeger de playstation 2 gehad en heb ik veel games op de computer gespeeld. Vandaag was ik terug aan het denken aan toen ik jonger was en er kwamen zoveel leuke old school spellen weer naar boven.


Ik kan ze niet allemaal herinneren maar de leukste waren:


Crash Bandicoot.
Ik heb dit spel zo veel gespeeld! Was er zelf niet zo goed in, omdat het mij niet altijd lukte om alle diamanten te pakken en ik werd helemaal gek als er een Rots of een beest achter mij aan kwam en zo snel mogelijk weg moest rennen. 





My Scene.
Dit was een computer spel. Ik heb het altijd leuk gevonden om de poppen zo mooi mogelijk te maken. Soms vond ik het wel grappig om rare creaties te creĆ«ren. 






Tekken 2.
Dit spel speelde ik vaak met mijn neefjes of nicht. Ik won best wel vaak, maar had geen flauw idee wat ik deed. Ik drukte altijd zomaar op alle knoppen en tot mijn verbazing deed ik altijd van die leuke trucjes waardoor mijn tegenstanders K.O. gingen.



Frogster.
Aan dit spel heb ik minder leuke herinneringen. Het was heus wel een super leuk spel maar helaas moest ik dit spel de hele zomervakantie spelen met 1 hand aangezien mijn linkerarm gebroken was. 





De kleine zeemeermin 2.
De film vond ik super leuk en toen mijn mama met het spel kwam, werd ik helemaal gek. Ik was zoooo verslaafd aan dit spel. Niet normaal!



&& Last but not Least, Bust A Groove!!!!!
Whoeeeeeehoeeeee. Dit spel was THE BOMB!!!!!
Sorry, werd even crazy. Maar dit spel heb ik zo vaak met mijn zusje en nicht gespeeld en ik was er ook zo goed in. 


Ik vind het jammer dat ik sommige spellen niet meer heb, zoals Bust a Groove. Dat spel heb je volgens mij niet op de playstation 3. Als dat wel het geval is, dan wil ik hem zo snel mogelijk hebben!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten