Long Time No See...



Helloo,

Volgens mij is het meer dan één jaar geleden dat ik wat heb gepost op mijn blog.
School speelt hierin een hele grote rol. Ik zit namelijk in mijn laatste jaar en ben druk bezig met mijn scriptie. Mijn scriptie moest eigenlijk allang al af zijn maar helaas werd mijn onderzoeksplan keer op keer afgekeurd en heb paar weken gelden ook nog gehoord dat ik helemaal opnieuw moet beginnen.
Yep, balen!!! Ik heb gelukkig wel een nieuwe afstudeerbegeleider gekregen want ik kon het echt niet vinden met mijn oude begeleider. Dus ja, daar ben nu ook echt mee bezig. Verder had ik het ook super druk met afrijden. && Nee heb mijn rijbewijs nog niet. Pff, heb super vaak al afgereden en de laatste keer liep het ook nog uit de hand dus heb ik een klachtbrief gestuurd naar CBR. Ik heb nog steeds niets van hen gehoord maar hoop wel dat zij mijn zaak serieus nemen.

&& nu lekker iets positiefs.....

2 jaar geleden had ik het over sporten en zoals gewoonlijk kon ik mij hier niet aan houden. MAAAAR....dat is nu anders. Ik sport nu minimaal 3x per week en neem ook nog proteineshake om spiermassa te krijgen. Ik praat nu wel stoer, maar het is pas mijn 3e week nu. Dit keer ga ik het wel volhouden. Ik betaal natuurlijk ook 24 euro per maand om bij Basic Fit te sporten dus als ik niet ga dan is het zonde van mijn geld.

2013 was niet echt mijn jaar en ik heb het wel heel erg moeilijk gehad. Heb veel gehuild en lopen stressen. Maar na het huilen heb ik mijn tranen weggeveegd en ben ik verder gegaan. Tijd kun je namelijk niet terug draaien dus dan kan je het beste gewoon accepteren en verder gaan. Hoe moeilijk dat ook kan zijn. En dat is precies waar ik nu mee bezig ben.

Ik zou graag wat meer willen bloggen dus ik zal proberen om minimaal 1x per maand iets op mijn blog te plaatsen. Hoop dat het lukt.

-x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten