The Sting Relatie Shopping Night.



Mijn vriendin werkt sinds een tijdje bij The Sting en zij had mij een uitnodiging gegeven voor de relatie shopping night. Zij kreeg dus een aantal uitnodigingen en mocht zelf kiezen aan wie zij het zou geven om dan met korting te gaan shoppen na de ''normale'' sluitingstijd. 
Vanaf 19:00 tot en met 23:00 kon ik mij uitleven bij The sting met maar liefst 25% op de nieuwe en denim collectie en 50% op de rest van de collectie!! Zelf was ik er rond 20:30 en wist echt niet waar ik moest beginnen. Ik ging er wel heen met de gedachte dat ik een bontjas en ook warme leuke hoofdbandjes wilde hebben. En guess what?? Ging met geen een van die dingen terug naar huis. Ik had verwacht dat ik met super veel kleding weg zou gaan en had dus ook mezelf een budget van 100 tot max 150 euro gegeven. Uiteindelijk heb ik maar 53 euro uitgegeven en ben ik met 3 items naar huis gegaan. Ben er super blij mee!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten