Make up mania! (Kruidvat 1+1 gratis)


Hellootjes!!

Yep, dat zijn mijn nieuwe aankopen. Geen flauw idee waarom ik bepaalde dingen kocht maar ik wilde het gewoon uitproberen. Dus wat heb ik precies gekocht? 


oogschaduw smokey eyes: zwart en bruin. Normaal doe ik nooit oogschaduw op maar heb smokey eyes altijd mooi gevonden en dat wilde ik ook eens een keer proberen. Pas thuis kwam ik erachter dat de bruine smokey eye set, speciaal is gemaakt voor mensen met blauwe ogen. Achja, boeide me niet. Als het maar mooi staat.

Primer & bb cream: beide heb ik nooit eerder gebruikt. Spannend!!! 

Lipstain: ik heb een lipstainstift en een vloeibare lipstain gekocht. Die had ik al eerder gekocht en vond het heel fijn. 

Brushes: mijn blush brush was opeens uit het niets foetsie (altijd in mijn huis) dus heb dat dan maar ook meteen gekocht samen met een brush om mijn oogschaduw te blenden.

Verder heb ik nog mijn eyelinerstift, conceiler, een translucent powder (nooit eerder gebruikt), mascara en een eyebrow kit gehaald. And I'm so gappieeee! In totaal heb ik er 34 euro betaald i.p.v. 68 euro. Jeeej! Go me! Ben zo blij. Ging mijn make up ook meteen testen.  Zie hieronder het resultaat:


-x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten