The perfect date night.


Hello,

Gisteren ben ik samen met mijn vriend op een date geweest. We gingen eerst uit eten bij de gouden wok in Zuiderpark (Den Haag)  en zijn daarna naar The hunger games gegaan. Ik heb echt genoten. 
Het eten bij de gouden wok was wel lekker. Wat ik wel wat minder vond was dat het eten soms wel zoutig was. Hierdoor moest ik veel drinken en zat ik ook snel vol.
Wel jammer als je onbeperkt kan eten.
 Na het eten zijn we naar de film gegaan. Wij hadden al meer dan 1 jaar gewacht om the hunger games te zien. Mijn vriend had het eerste boek gelezen en ik heb alle boeken van te hunger games gelezen en het is super goeeeed! Het was ook nog mooier om het op een witte scherm te zien. Mijn date was geslaagd! 







&nd off course the outfit:
Red blazer (berskha) €20
Leopard dress (h&m) €10
Faux leather skirt (berskha) €15

-x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten