Halloween!



Booooh!!

Hier ben ik weer na 4504694 jaar. Hihi. Ik heb een hele chaotische periode achter de rug en kan nu eindelijk rustig leven. Zoals jullie weten is het deze week Halloween en ik ben nu al een tijdje aan het kijken wat ik precies ga doen voor Halloween. Nou, ik ga uit dat weet ik wel maar ik bedoel WAT  of WIE ik ga zijn voor Halloween. Het is mijn eerste Halloweenfeest sinds jaren. Mijn laatste halloweenfeest was volgens mij in 1999. Toen was kleine Eliaantje een lieve kleine heks!


Dit jaar ga ik als het goed is als een piraat. Zelf heb ik niet super veel geld en moet ik het dus doen doen met wat ik in mijn kast heb. Enige wat ik heb gekocht is een ooglapje en een piratensabel. Uit mijn kast heb ik een high-low jurk (en als een rok opgevouwen) en een roze topje  gepakt. Zelf weet ik niet zeker of ik wel voor dat roze topje ga. Ik heb hetzelfde topje ook in het wit en hoor van meerdere mensen dat het beter zal staan met een wit topje. Ben dus nog aan het kijken. Verder heb ik een zwart sjaaltje om over mijn hoofd te doen en mijn stoere laarzen. Over het zwarte sjaaltje zit ik nog ook te twijfelen. Misschien zou het beter staan met een rode sjaal maar dan moet ik dat dus nog kopen. Verder wil ik graag littekens maken op mijn gezicht om het extra eng te maken en ook als het kan neppe tattoo's op mijn arm zetten. Dit is allemaal wat ik wil maar of dat gaat gebeuren, dat weet ik niet. Dat zullen we vrijdag wel zien. Vrijdag ga ik namelijk naar Lovumba Halloween Horror Night in Rotterdam. Whoehoee, party hardyyy!

Hieronder zal ik foto's plaatsen van mijn outfit tot toe. P.S.: Heb geen make-up op dus het ziet er nu nog een beetje droog uit.



Mochten jullie nog op zoek gaan naar Halloween outfits en hebben jullie niet echt genoeg geld of inspiratie dan kunnen jullie natuurlijk doen wat ik heb gedaan. Maar jullie kunnen ook een kijkje nemen naar de filmpjes hieronder.















Good luck!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten