Cocktail Night!


Gisteravond ben ik samen met mijn vriend, schoonzusje en twee vrienden naar The Blue Print gegaan in Den Haag. Het was mijn eerste keer in een cocktailbar. Natuurlijk heb ik eerder cocktails gedronken maar dan gewoon op vakantie of in een restaurant. Zelf hou ik niet super veel van alcohol. Ik vind de smaak niet echt lekker en als ik alcohol drink dan duurt het minimaal 30 minuten totdat ik het op heb.
Daarom hou ik van shotjes! Lekker snel weg en dan voel je het ook. Want als ik drink dan is het puur om de gezelligheid en meer niet. Maar gisteren hebben wij allen ervoor gekozen om Virgin Cocktails te nemen. Wij wilden er lekker van genieten en het was ook echt lekker. Ik heb samen met mijn schoonzusje Strawberry vs. Mango genomen, mijn vriend heeft baby pina, vriendin een virgin mojito en haar vriend iets met mango. Enige minpunt was dat het echt koud was daar binnen. Op een gegeven moment heb ik ook mijn jas aangedaan. Na 40 minuten zijn we wegegaan en de stad ingegaan. Het was een gezellige avond




Geen opmerkingen:

Een reactie posten