NEONSPLASH 2014!



8 november ben ik met mijn nichten en vrienden naar Neonsplash geweest. Zelf ben ik niet echt van house. Ik hou er wel van, maar ik hoef het niet uren achter elkaar te horen. Ik had geen idee wat Neonsplash was en ging dus even op internet zoeken. Toen ik erachter kwam dat het een "Big Paint Party" was, kon het mij niet meer schelen wat voor soort muziek er gedraaid zou worden.
Give me the paint and I'm happy! Haha.
Ik ben nog nooit eerder op zo'n feest geweest en wilde het graag een keer meemaken.

&& het was super fun!! Ik was de bob dus kon niet drinken, maar ondanks dat heb ik echt genoten. Ik kwam schoon en mooi bij het feest aan en weer onherkenbaar eruit. Mijn kleding moest ik helaas weggooien dankzij de verfvlekken die er niet meer uit gingen. Maar dat boeide me niet because I had a splash-tastic night (vat je 'm? Splash van de verf? Ja? Hihi goed he)!

Before:






After:

Samen met mijn nicht Angie.






&& thuis:







Mijn haar was super hard!! Gelukkig ging het er wel snel uit.

Mijn 16 sec filmpje! Het was te gek!! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten